Головними відмінностями від попередника (Татри Т3) вагон відрізнявся двоступеневим підвішуванням, були застосовані дискові гальма, система управління замість застарілого прискорювача мала тиристорно-імпульсну систему. Замість обмеження струму через обмотку тягового двигуна шляхом різних приєднань груп резисторів, ТИСУ прямо управляє крутним моментом двигуна шляхом зміни співвідношення тривалості імпульсів постійного струму, що проходять через нього, і пауз між ними.
Шумний мотор-генератор замінений статичним перетворювачем. Салон вагона має більше місць, а великі вікна забезпечують найкращий огляд. На вагоні застосовується 3 типи гальма: електродинамічний, механічний дисковий, магніторельсовий. Були й недоліки. Вагони були набагато довшими за Т3, і мають ширшу лобову частину, через що вони мали обмеження з експлуатації на деяких маршрутах.
За матеріалами музею історії КП «Київпастранс»
У 2007 р. вагон було відновлено силами та фінансами любителів транспорту та працівниками депо.
- с 10 до 21 часа -стоимость маршрута-программы от грн/программа.3 часа
Мінімальний час замовлення вагона — 3 години.
Увага! За наказом керування при залученні вагона в заходах, замовлення може бути скасоване в будь-який час.
Правила перебування в спец вагонах «ТРАМВАЙ-КАФЕ» і «ТРАМВАЙ PARTY»
При знаходженні в зазначених вагонах категорично забороняється:
- Курити,перебувати в нетверезому вигляді,
- Ставати ногами на сидіння,
- Підтягуватися на поручнях,
- Висовуватися з вікон,
- Обписувати салон вагона,
- Викидати у вікно сміття, різні речі,
- Наклеювати липку стрічку і різні наклейки,
- Відволікати водія під час руху.
У разі порушення зазначених умов, замовника буде висаджено на найближчій зупинці без відшкодування вартості, а замовлення буде вважатися виконаним.